Šolska svetovalna služba
Šolsko svetovalno službo opravlja:
Janja Žalik Jerebič
E-mail: janja.zalik.jerebic@ssgtr.si
Telefon: 02 56 69 173
Mobitel: 041 651 855
Uradne ure:
PONEDELJEK | TOREK | SREDA | ČETRTEK | PETEK | |
Uradne ure: | 7.00 – 14.00 | 7.00 – 15.00 | / | 7.00-15.00 | 7.00-14.00 |
Govorilne ure: | 8.00 – 12.00 | 8.00 – 12.00 | / | 8.00 – 12.00 | 8.00 – 12.00 |
Naloga šolske svetovalne službe je, da sodeluje pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji vzgojno-izobraževalnega dela šole, nudi strokovno pomoč dijakom in njihovim staršem ter tako prispeva k čim večji uspešnosti posameznikov in šole kot celote. Kvalitetno svetovalno delo je mogoče zgolj z uspešnim sodelovanjem z vsemi pedagoškimi delavci šole, dijaki, njihovimi starši ter zunanjimi institucijami.
0Svetovalna služba skrbi za celosten razvoj mladostnika, v smislu svetovanja in neposredne pomoči pri osebnostnem razvoju mladostnika. Z aktivnim sodelovanjem na tematsko obarvanih razrednih urah, izvedbo interesnih dejavnosti po prosti izbiri, pripravo tematskih razstav skuša prispevati k oblikovanju spodbudnega učnega okolja in sprotnega reševanja življenjskih izzivov.
Kdaj obiskati svetovalno službo:
- ko potrebujete nasvet (glede učenja, glede sprejemanja življenjskih odločitev, glede reševanja konfliktov,…)
- ko vam zmanjka moči, ker ste bili predolgo močni
- ko ne zmorete kontrolirati jeze
- če občutite strah pred šolo/predmetom/učiteljem
- če imate občutek manjvrednosti, nizko samopodobo
- če imate občutek praznine, osamljenosti
- ko si želite urediti status dijaka
- ko potrebujete potrdilo o vpisu
- ko ste žrtev nasilja (medvrstniškega, družinskega, spolne zlorabe)
- če opazite neprimeren odnos oz. nasilje nad drugimi
- ko se odločate o nadaljevanju izobraževanja
- ko potrebujete prilagoditve šolskih obveznosti (v primeru daljših odsotnosti iz zdravniških razlogov, …)
- ko se želite z nekom pogovoriti
Delo svetovalne službe poleg dela z dijaki, učitelji, starši in vodstvom šole zajema tudi stalno strokovno izpopolnjevanje (udeležba na seminarjih, konferencah, študij literature, spremljanje aktualnih novosti) ter razvojno-analitične naloge (analiza učnih navad učencev, analiza učne uspešnosti, vpisa na fakulteto, uvajanje izboljšav in samoevalvacija).