logo
PRIJAVA

Novembra 2010 smo skupaj s tremi partnerji iz Avstrije (vodilni partner je iz Avstrije) in še z dvema iz Slovenije podpisali pogodbo o sodelovanju v projektu z naslovom Nove perspektive čezmejnega razvoja zaposlovanja in ustvarjanja vrednosti v zdravstvenem turizmu s partnerskim,  v prihodnost usmerjenim sodelovanjem pri delu, gospodarstvu in regiji (akronim Regio Vitalis).

Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa Slovenija-Avstrija 2007-2013 in je podaljšan v tekoče leto (november 2014).

PROJEKTNI PARTNERJI, s katerimi sodelujemo, so:

– Regionalno turistično združenje Steirisches Thermenland; Agencija za usposabljanje Vzhodne Štajerske; Regionalni management Vzhodne Štajerske; Izobraževalni center Fohnsdorf; Regionalna razvojna agencija Mura; Zavod za inovativnost in podjetništvo;
Srednja šola za gostinstvo in turizem Radenci.

Splošni cilj projekta „Regio Vitalis” je ustvariti nove, kakovostne oblike zaposlovanja in ustvarjanja vrednosti v regionalnem zdravstvenem turizmu z inovativno, v prihodnost usmerjeno strategijo zaposlovanja in gospodarstva, ki presega državne meje.

Kulinarika je v zadnjih letih postala osrednja vsebina turističnih ponudb in eno izmed bistvenih meril pri izbiri turističnih ciljev. To še posebej velja za zdravstveni turizem. Osrednji izziv je ponovna uskladitev pojmov uživanja in zdravja, torej omogočiti gostu, da z veseljem uživa v hrani in ob tem nekaj stori tudi za svoje zdravje. V središču pozornosti morajo pri tem biti zdravi regionalni izdelki.

Zato smo se odločili, da pripravimo kuharske delavnice z namenom osveščanja o zdravilni vrednosti v regiji pridelanih živil.

 Na SŠGT Radenci smo od februarja 2012 do februarja 2013 gostili predstavnike turističnih kmetij in kmetijske svetovalke. Prva delavnica v okviru projekta »Regio Vitalis« je potekala na temo »Jabolka v gastronomiji«, druga na temo »fižol, hren in čemaž v gastronomiji«, tretja  o bučah in bezgu, četrta  pa na temo »krap v gastronomiji«.

Namen delavnic je bil promocija zdravega načina življenja in uporabe zdravih regionalnih izdelkov za ciljno skupino, ki se ukvarja z nudenjem turističnih storitev. Po pripravi in  degustaciji jedi so udeleženci svoje delo tudi analizirali.

https://www.youtube.com/watch?v=7UA9gBYX-FA&feature=youtu.be